2015年9月23日 星期三

♥ 三木日本料理 ♥

由於好朋友好中意食放題既關係,我地每次既約定都係去食放題!
不過好彩我唔係成日見佢,如果唔係成日食放題我一定會肥死 haha =]

今次佢揀左尖沙咀既 " 三木日本料理 Miki Japanese Restaurant",方便大家放工過去!
  



我地點左好多野食,
有黑松露野菌忌廉湯、蟹粥、沙律、粟米、溏心蛋。

其實款式真係好多!

湯同粥都熱辣辣而且好入味,正!
粟米係超甜;不過溏心蛋裡既蛋黃太熟,我就覺得麻麻地;
而青瓜、蕃茄就平平無奇,冇咩特別。
    



之後點左好多壽司,
我覺得呢度最正係海膽同吞拿魚,佢地都算新鮮,可以任食係最正!!
其他壽司就無咩特別,味道同想像中都差唔多,而且好多放題既地方都可以食到。
 



清酒煮蜆份量超多,啖啖肉,個湯仲可以飲埋 tim。
 



仲有我最愛既蒸蛋,
蛋夠熱而且好嫩滑,唔錯 =]




食放題當然唔少得要點刺身啦!
基本上刺身都超新鮮,而且夠冰,不過 d 帶子我縑佢細隻得滯,如果大隻d 會開心d。
 



之後就黎我最愛既串燒,
係個牛舌"燶"左少少之外,其他都燒得岩岩好;
而且d 調味都幾適中,唔會過咸 / 淡味 。
  



最後就梗係要食甜品啦,佢有雪糕、奶凍等!
但估唔到原來呢度有 creme brulee,仲要 一d 都唔甜,又好食!


沒有留言:

張貼留言