2015年9月13日 星期日

♥ 旺角靚煲皇小菜坊 ♥

今日突然之間好想打邊爐,
同行既朋友就話不如試下旺角既靚煲皇小菜坊,聽聞食物 OK,而且價錢合理,
所以就跟佢來試試。
 



一入到餐廳,光線充足,環境舒服!
6點幾去到冇咩人,不過7點到就已經全full !!
 



我地先睇睇個 menu,
選擇多多,而且睇下個價錢,真係好合理,一 d 都唔貴。
  



一開始,我地先點個冬瓜乾瑤柱湯底,
真心覺得個湯好正,好鮮甜,而且瑤柱都唔少,好足料! 
 



先點左個 "手打四寶丸、百福豆腐",
手打四寶丸超級新鮮、啖啖都好彈牙,而且超大粒 =]
而百福豆腐就出名嫩滑,打邊爐打得耐都唔會變黃/老!




另外我地亦點左"豬皮",
感覺超乾淨,食落有超爽口既感覺!
 



由於手打四寶丸好正既關係,我地亦點左個 "手打蝦滑" =]
唔好講笑,裡面真係有好多蝦肉,有料到!
同樣都好爽口,彈牙!




打邊爐當然唔少得肥牛啦!
不過對個肥牛有少少失望,因為有 d 難咬,而且有肥膏,同我想像中有唔同 ><
    



最後,真係要再讚多次個湯,
瑤柱多,而且湯真係好甜,我臨走都要飲多碗先滿足!
 



沒有留言:

張貼留言