2015年9月2日 星期三

♥ 旺角築地番本日式放題 ♥

前晚難得一日休息不用 OT,就與好友來到旺角食飯 =]
由於大家太久都沒有食過放題,所以今晚就放縱一下吧!

今次就來到旺角的築地番本日式放題,
地點位於旺角通菜街1A-J號威達商業大廈Deli 2 一樓B室,旺角方便返家!
   



一開始先看看menu,超多食物可供選擇 !
我們當然是狂點的啦haha =]




先來壽司類,
壽司的款式多多,而且賣相都很吸引,
食上口十分新鮮,感覺不錯!
  




另外,點了2個手卷,
最喜歡吞拿魚手卷,不過餡的份量好像偏小一點,如果再多點就好了!
 



接著到熟食類,
點了芝士焗蠔、清酒煮蜆、白汁忌廉青口!

它們的水準都不錯,又熱又熟,跟居酒屋沒兩樣,
份量十分多,口感 juicy 又滿足,我同朋友再re-order 呢!
  



而黑豚肉串燒十分炸,雖然會有點熱氣,
不過味道一點都不會太咸,食上口十分滋味呢!



另外有我最中意的雞軟骨 =]
haha 同樣熱氣,不過我就是喜歡爽口彈牙的口感!




食放題,刺身當然不能缺少啦!!
我同朋友點了很多虎蝦及帶子,
它們都超肥美,新鮮,絕對是必點的選擇 =]
  



呢間餐廳我會評分 (5* 為滿分)

味道 : *****
環境 : *****
服務 : *****
衛生 : ****
抵食 : ****

味道好多都好正,不會過咸、過濃,而刺身壽司都是新鮮的 ♥

環境方面因為那裡裝修了幾個月,所以餐廳內設施都好乾淨整潔!

服務OK,職員上菜快速,而且有禮貌地問要不要加茶!

衛生都滿意,沒有見到骯髒!

價錢平日只需$209,但選擇多多,值得一試!

沒有留言:

張貼留言