2015年8月7日 星期五

♥ Tulsi & Wine Fusion 菜 ♥

早幾日,好友為左慶祝我轉左返新工,咁岩大家都係港島區返工,
就話不如試下搵晚放工留在港島食晚飯,結果當晚就即興去左西環既 Tulsi & Wine ♥
地點超方便,西營盤站C出口右轉直行 2-3 分鐘就到,勁快!
   



上網 search 過,呢間餐廳有多國菜食,eg. 泰國菜 /印度菜,
我同朋友睇過 d 相之後都想食下薄餅、 沙嗲雞肉串等,所以就決定黎到呢度!

餐廳有個酒吧,好正! 
   



先睇睇個餐牌,
可以叫set dinner,包餐湯/沙律+烤包+main+飲品,
以呢一區黎講,價錢望落一d都唔貴,相反我覺得有d抵既感覺!
 



除左set dinner,亦可以散叫;
款式多多,同樣價錢都好合理。
 



我地叫左2個 set dinner,
揀左 1 個沙律,1 碗南瓜湯 =]

我飲左碗南瓜湯,夠濃味,感覺好健康 tim !
   



之後黎左烤包,烤包應該係新鮮即製,
吃上口好鬆好軟,但又有脆既口感,一個字正!

至於沙嗲雞肉串,雞肉十分香脆嫩滑,唔會有"鞋"既感覺,
大家記住一定要點佢隔離碟沙爹醬,可令肉串既味道更加突出,可口!
 



個 main dish 我同朋友都點左個海鮮拼盤!
海鮮拼盤包括:龍蝦x1(一開二)、蜆、蝦漢堡x2、香煎鱸魚x2、燒蠔x4~

龍蝦:好彈牙,而且食落啖啖肉,好足料!
蝦漢堡:蝦餅夠熱,夠脆,唔錯!
蜆:蜆肉新鮮,連 d 蜆湯都有蜆肉既鮮味呢=]
香煎鱸魚:魚十分嫩滑、多汁,ok 好食。
燒蠔:蠔就略嫌細隻左d,不過它亦好鮮甜,覺得不夠喉。
  


另外我地點左個黑松露蘑姑忌廉意大利飯,
它超熱,忌廉味十分濃郁但又唔會太heavy,而姑味亦新鮮,
不過就好似冇乜黑松露,如果黑松露多d 就perfect =]
 



慶祝我轉左返新工,就當然要開返枝酒飲下啦!
粉紅色既酒,唔算好勁/好酒精,適合唔識飲酒既我haha!
   



下次有機會,再同朋友食其他野先!希望唔洗成日OT 啦 ><

沒有留言:

張貼留言