2015年8月24日 星期一

♥ 梨滿園韓國料理 ♥

前幾個星期,份工終於比較得閒,
所以就相約幾位朋友一齊食 my favourite 韓國野 ♥
食咩餐廳我一向都冇意見,總之有生牛肉、醬油蟹、牛肋骨湯,就OK =]
  



朋友Search 過幾間,最後就決定揀旺角區,方便大家返屋企!
地點就是旺角通菜街1A-1L號威達商業大廈Deli2 1樓 - 梨滿園韓國料理 ♥
 

 

威達商業大廈Deli2 最近幾個月裝修過,所以成棟都好新!
餐廳內比人一種好乾淨、好舒服既感覺 =]
 



一入到去,職員為我地奉上side dish,
好豐富呀,有我最中意既芽菜、泡菜、甜薯仔!
 



先來 ♥ 特選牛肋骨(無醃) ♥

睇樣同Menu 幅相一樣,好新鮮,冇得輸!
佢係冇經過調味,食上口有種鮮嫩、柔軟既感覺 =]
 




♥ 鮮帶子 ♥
唔好講笑,佢超大粒,食上口除左新鮮之外,好爽口、彈牙!
中意食帶子既朋友,呢個係一個唔錯既選擇!
 



當燒上 特選牛肋骨(無醃) 同 鮮帶子,
佢地都唔算縮好多,仍然 keep 到個size,特別係帶子,仍然好大粒 =]




♥ 烤牛舌 ♥

佢同樣都係同Menu 幅相一樣,好新鮮!
廚房好勁,可以切到超薄身,燒15秒已經可以食 =]
  



食夠燒既野,我地亦有食熟食既韓國食物!

♥ 炒牛肉粉絲 ♥

牛肉經過炒的,所以好有風味 (鍋氣味);
而粉絲份量好多,好似食勁都食唔哂,而味道唔會過份咸 / 甜!
 

 

♥ 牛肋骨湯 ♥

湯的料份量十足,入面有很多牛肋骨,
而 d 牛肋骨既味亦出哂,所以湯的味道很濃郁,正!!!
  



而我今次黎就係為左佢地!!

♥ 蛋拌生牛肉絲 ♥

食生牛肉一定要小心,如果溶雪唔好就好易會肚痛!
呢間溶雪方面真係做得唔錯,生牛肉絲十分新鮮、乾淨,
帶有甜味,冰冰地凍凍地口感唔錯,即使撈左生雞蛋、蘋果絲、芝麻、青瓜等,
我返到屋企都冇肚痛!(證明好乾淨)
   



另外,我最想食既 ♥ 韓式生醃醬油蟹 ( 豉油蟹) ♥

醬油蟹既蟹膏豐富十足,味道超好,職員教落一定要撈飯食!! 
飯可以吸收哂醬油蟹的蟹膏、豉油,吃上口唔會太膩、又有飽肚感,
今次係我第一次食醬油蟹,感覺唔錯,不過第一次我唔敢食太多,下次有機會再食多 d =]
   



呢間餐廳我會評分 (5* 為滿分)

味道 : *****
環境 : *****
服務 : *****
衛生 : *****
抵食 : ****

味道係超正,特別推介 ♥ 韓式生醃醬油蟹 ( 豉油蟹) ♥ 蛋拌生牛肉絲 ♥ 特選牛肋骨(無醃) ♥

而環境方面因為係岩岩裝修,所以餐廳內設施都好乾淨,舒服!

服務真心好,有個女職員係咁教我地食,而且好有禮貌,知道我地當中有大肚婆係咁加熱水比佢(因為果度冷氣比較凍)

衛生當然super good 啦, 食左咁多生野都冇肚痛!

Overall 食物、環境、服務、質素、衛生既質素都好好,所以睇返價錢又唔係好貴= ]

沒有留言:

張貼留言