2015年8月23日 星期日

銅鑼灣 ♥ Little Vegas ♥

今日出左成日街,6點已經肚餓要搵食,朋友話不如試下 Little Vegas,
因為我地平時好少出黎銅鑼灣,而且呢間佢聽過同事講話幾好食,所以我比佢話事 =]




地點位於銅鑼灣耀華街3號百樂中心25樓,
一出Lift,成層都係 Little Vegas,餐廳外牆超有特色,幅畫好特別。
  



入到餐廳都算多人,
餐廳 8 成位置已經坐滿哂人,當時大概6點頭。
   



我地一共點左3個菜share 食,第一個有:

♥ 水牛城雞翼、玫瑰雞翼、檸檬雞翼 ♥

其實menu上係$68單點其中一款的,不過如果想menu 上既3款雞翼 都試哂就加多$4,
即係$72 就可以食哂水牛城雞翼、玫瑰雞翼、檸檬雞翼 ♥

我自己本人就好欣賞玫瑰雞翼同檸檬雞翼;
玫瑰雞翼真係有淡淡既花香味,食落一d 熱氣感都冇,
檸檬雞翼就有d 甜甜酸酸,而酸味又唔會太刺激濃烈,有清喉既感覺! 
  



 ♥ Fuku Burger 福. 漢堡 ♥

個包好似焗過,加上面頭既芝麻,所以十分香脆 =]
而吃上口會 feel 到充滿香濃既牛油味,而中間塊牛肉超厚身,朋友話超抵食!

另外,佢有薯角作配菜,薯角即炸,超熱+脆,
不過只有茄汁提供,如果有 sour cream 就會特別 d !
  



♥ Waking up in Vegas 賭城早餐 ♥

超中意個松露蛋,好入味,份量都好多;
而薯餅都好正,又係即炸,你唔會覺得係擺左好耐,食上口係好香脆可口!
香腸、煙肉都煎得ok,唔會太"燶" =]
不過我對迷你牛角包有d 失望,佢賣相麻麻,而且感覺好油,好麵粉,我不太中意。


沒有留言:

張貼留言