2015年8月16日 星期日

♥ 正宗印度餐廳 Surya Restaurant ♥

早前病左,所以 lunch / dinner 好多餐都食齋/ 白粥,超級清淡><
自從病好後都冇食過d 咩特別野,咁岩最近朋友好想食印度野,我又病好冇所謂,
佢就帶我去左 " 正宗印度餐廳 Surya Restaurant " =]
   


正宗印度餐廳 Surya Restaurant 位於尖沙咀麼地道48號麗東大廈地庫,
餐廳環境都舒服,格調好浪漫,好適合情侶去!
 



一入到去,就睇 menu 啦,
點知menu 勁多野食,款式多多,
我同朋友都睇到花多眼亂,一時之間下唔到決定。
於是叫職員介紹,職員係印度人,但佢講d 英文一d 都唔難聽!
 



於是我地叫左3樣野食,
分別有:蒜蓉烤餅、印度香料椰汁雞、特式大蝦。
 



先介紹蒜蓉烤餅,
奉上時熱辣辣,而且聞到好香蒜蓉味!
  



食上口就脆得黎又可口,
內餡就鬆軟,就咁食唔撈汁都好OK!
  



印度香料椰汁雞,
望落去好似好辛辣,重口味!
 



不過食落完全唔係果回事,
佢d 椰汁好香,而雞肉超嫩滑,將d汁撈上蒜蓉烤餅再食好正 =]
 



至於特式大蝦,
賣相認真麻麻,望落好似唔見到d 蝦。
不過其實d 蝦係底,但份量唔多,只有5隻蝦 ><
 



同樣地,我將呢碟撈上蒜蓉烤餅再食;
佢d 蝦係爽口、彈牙,可惜佢唔大隻,食完會有意猶未盡、唔夠喉既感覺,
如果佢d 蝦多d, 同大隻d, 我諗會有滿足既感覺!
 

沒有留言:

張貼留言