2015年8月30日 星期日

♥ Happy Brunch ♥ Dabyida Restaurant and Bar ♥

終於又到星期六喇 =]
今日同好朋友去試新野,就係去 Dabyida Restaurant and Bar 食 Brunch ♥
 



餐廳位於尖沙咀棉登徑5-6號舖地下,都幾易搵!
入門口前,有塊黑板清楚列明餐廳既開放時間,每日既12點pm 先正式開!
 



由於今日係星期六,所以個menu 係 brunch buffet;
聽講平日(星期一至五) 係有lunch set 的 !

menu 上既價錢都好合理,
除左有個main course 之外,出面有 appetizers 自己隨意揀!
    



話明係 brunch buffet, appetizers 當然係任食啦!!
落左單之後,我就出去睇睇,出面既食物都幾豐富,有沙律、芝士、甜品等 =]
 



沙律、芝士、甜品都擺得好靚,而且感覺超新鮮!
   



因為最近食得太多肥膩野,所以我"筆"左好多蔬菜類haha!!
大量西芹、生果,粟米等;再加芝士、parma ham 、餐包等等!
樣樣都很fresh,好健康 =]
  



食完appetizers 後,職員就為我地送上main course !
我就點左個 ♥ 菠蘿意腸茸烤脆皮比薩 ♥

個pizza 係薄批,而 pizza 上面既材料十分豐富!
菠蘿好甜,意腸茸好香,而芝士又唔會太濃味掩蓋其他材料既味道。
   



另外一個係燴牛仔膝意大利飯,
個 risotto 真係超正,一 d 都唔會好creamy、好膩,但又有奶油般濃郁的味道。
而塊牛仔膝肉好大塊,肉質嫩滑,口感很正 =]
   



食完個 main course,基本上已經很多飽肚感!!
所以甜品我只食左個cake + 1 粒macaron ,再加大量西芹。
d 西芹真係好爽好脆,同埋好新鮮,值得我留返 quota 食多轉 =]


不論環境/食物質素/服務方面,整體感覺OK。
下次應該會再來試第 2 款 main course 的 !!
    

沒有留言:

張貼留言