2015年8月16日 星期日

♥ Andy's Garage ♥

之前聽過舊同事講大坑有間墨西哥菜/意大利菜幾好食,
加上早排同好朋友有 d 事要經過大坑,所以我地2個就順路試下呢間餐廳 - Andy's Garage =]
    



餐廳位於大坑新村街14A號地舖,
一入到間餐廳,就見到架的士既佈置,
不過我就唔知"墨西哥"/ "意大利" 同 "的士"有咩特別關係 ?
 



坐低望望Menu,
如果淨係睇英文,好多都唔識,不過好彩有中文翻譯!

價錢都ok,唔算好貴。
  



我地點左牛油白酒煮蜆,
超香牛油、蒸蓉味,有少少遮蓋左白酒,
食落 d 蜆有少少辣,不過同時食到鮮甜呢!

蜆既數量比expect 多,而且都幾大粒,所以都幾抵食 =]




另外,我地點左個雞肉忌廉磨菇汁長通粉。

呢個超好食,
忌廉磨菇汁同一般厚膩的白汁唔一樣,它冇過濃、過咸,味道剛剛好!

而雞肉都好嫩、滑,唔會有"鞋"既感覺!



除左雞肉忌廉磨菇汁長通粉之外,
我地亦點左墨西哥薄餅卷,它要配上特別既醬汁食。
d 醬汁包括有: 牛油果醬、酸忌廉醬、蕃茄粒+焗豆醬。
  
  



而呢個墨西哥薄餅卷既餡我地揀左辣豬肉 =]
唔好以為辣豬肉是韓國菜經常有,原來墨西哥人都好中意食。
呢個辣豬肉口感豐富、柔嫩,味道有d 咸香,好特別!
 



朋友都我都覺得很OK,下次會再試下其他野食 =]

沒有留言:

張貼留言