2015年8月9日 星期日

♥ OPPA 韓國燒肉店 ♥

一直都好中意食韓國野 =]
最近中意食韓國野既朋友咁岩得閒,而且我地又好耐冇見,
所以大家都約左星期六去旺角洗衣街間 OPPA 韓國燒肉店度食,聽講好出名,經常要排隊!
   



由於我個朋友唔想排隊,所以寧願早D去食,
結果我地做左第一批去食既顧客 (5:30pm-7:30pm 第一段時間)。
當時就唔算好多人,不過當我地食到6pm 就開始full 左,出面d人已經要排隊!
 



一坐低就當然睇睇 menu 先啦=]
不論係燒既、熟既,都款式多多,好多選擇!
   



未點菜前,職員先為我地奉上前菜 / 配料。
 


點左菜後,很快 "安格斯肉眼扒" 就黎左,
呢個"安格斯肉眼扒" 足足有成250g,肥膏唔算太多,睇上黎都好似勁新鮮!
 



我就將肉眼扒同昆布、辣椒、生蒜等等放在一起,
並撈少少醬料,再用生菜包住黎食,別有一番風味,
生菜好脆,而入面的肉眼扒同其他配料加埋一齊都好食,唔會太辣,仲好爽口tim!
   



另外,我地點左 "牛排骨",呢個""牛排骨" 同樣有250g,
不過唔知點解好似比起頭先果個感覺上多肉d,而且有我中意既芝麻 =]
   



職員超好人,幫我地燒得好靚,
這牛排骨肉質鮮嫩,十分厚身,所以吃落彈牙又有口感!
   



除了燒肉外,我地亦點左個 "人蔘雞湯"。
   




這人蔘雞湯的材料十分充足,
不但人蔘既味道好香,當中既雞肉都好軟、好嫩,好值得推介!
 



另外,我個朋友話驚唔夠飽,
係都要叫個多 "部隊湯麵",我見隔離枱果碗好正,所以都點左 =]
   



呢個 "部隊湯麵" $58,但超大碗,
d 料都十分之多,夠哂 Rich,真係好抵!

午餐肉超厚身,而 d 湯同d 麵又唔算好辣,完全岩哂唔太食得辣既我食=]
  


 

沒有留言:

張貼留言