2017年3月21日 星期二

♥ Chez Bistro ♥

早幾日同朋友去銅鑼灣百樂中心食飯~
好彩上星期已經 book 左 Chez Bistro,所以一去到就有位!
   

  
 
我地一人一個 set dinner =]
一坐低,侍應好快遞上餐包比我地~
 
餐包熱而鬆軟,好香~
 

 
 
之後黎個冷盤海鮮!
超正呀,帶子同生蠔鮮味十足~
而螺肉、鮑魚、鮮蝦既肉質都好爽口、彈牙!
  

 
 
之後一人一個鵝肝沙律~
鵝肝味道相當濃郁,同下面個甜橙味道相當配合,超好食!
不過個鵝肝有點膩,食完好有罪疚感!
 

 
 
之後黎左 2 碗湯 ~
我要左法國洋蔥湯,洋蔥味十分濃郁,每一啖都有強烈洋蔥味,帶有少辣~
朋友要左周打蜆肉忌廉湯,忌廉湯底好香滑,飲完好溫暖=]
 

 
 
朋友點左個肉眼扒,牛扒烤得好香~
肉質非常嫩滑,而且份量十足,牛味重,食落啖啖肉,唔錯!
 

 
 
而我就點左個炭燒伊利比亞橡果豬配燒汁~
聽職員講,佢係大有來頭的,被譽為「豬中之王」。
呢道炭燒黑毛豬,食落不但有口感、味道香,最重要係食完唔覺得肥膩呢,值得推介!
 

   
 
最後黎埋個甜品,有 cheese cake 同 creme brulee ~
cheese cake 比較硬身,我麻麻地;creme brulee 甜度岩岩好!
 

沒有留言:

張貼留言