2017年3月21日 星期二

♥ 部屋咖啡室 ♥

早幾日同表妹出旺角行街買完野,諗住坐低食 dinner~
佢帶我去到樓上 cafe 部屋咖啡室。
 



一坐低職員比左塊板我地寫低要食d 咩。
 



一人點左一杯野飲先~
佢要咖啡,我要榛子朱古力,甜度岩岩好!
 



小食有蒜香炸雞翼~
炸得好香口,d 皮又夠脆,每人食 2隻都唔夠喉!
 



另一款小食點左炸著條~
雖然好熱氣,不過又真係炸得幾可口,又唔會太油膩!




卡邦尼意粉~
忌廉汁好香濃 creamy,而入面火腿、菇類份量亦好多。




另外個main 係烤雞闊條麵,勁多雞,雞食到好嫩,
而闊條麵都太多,我地2個人完全食唔哂,我suggest 可以減少闊條麵的份量!
 



最近仲點左個香蕉船~
不過有d 失望,因為香蕉好生、有d 硬;而雪糕亦都好易溶 ><



沒有留言:

張貼留言