2017年3月26日 星期日

♥ 小曼谷海鮮燒烤屋 ♥

早前帶阿媽去九龍城探親戚,準備返屋企果區食飯;
經過小曼谷,醒起九龍城出名食泰國菜,於是就問阿媽想唔想食。
佢話OK,於是我地6點幾就入左去,好彩當日唔算太多人,我地一去到WALK IN 都仲有位!
  

 
 
阿媽好耐都冇飲過椰青,叫左個比佢~
佢話好清涼,解渴!
   

 
 
我就點左個青檸梳打,味道唔錯~
 

 
 
主菜點左個泰皇咖哩炒海鮮~
入面 D 料好多,有青口、蜆肉、大蝦等,咖哩甜甜地好惹味,阿媽表示好滿意!
  

 
 
我地仲將D 咖哩配上薄餅食,
薄餅即焗,熱辣辣,好香脆可口 =]
 

 
 
另外,點左一隻燒雞~
雖然個賣相麻麻地,不過燒得雞肉潤滑,雞皮脆卜卜!
  
  
 
最後仲點左個蟹肉雞絲魚肚羹~
蟹肉、雞絲、魚肚份量好多,味道有D 似魚翅湯,仲好濃味!
飲完一碗又一碗 =]
 

 
 
最後職員同阿媽好傾,仲送左D 甜品比我地!
個西米椰汁糕好耐冇食,食落唔會覺得太膩,椰汁味好香~

今餐食得好開心。
 

沒有留言:

張貼留言