2016年12月20日 星期二

♥ 好一鍋海鮮火鍋 ♥

臨近聖誕,超多 gathering 活動,最好就係打邊爐~
由於我冇咩主見,所以當朋友話試下佐敦新開既 " 好一鍋海鮮火鍋 ",我都ok~
一去到發現原來係任食,價錢$158 加一 ~
如果7點30前埋單/ 9點半後入座,$138咋!好抵~
  
  
 
一坐底,職員先奉上調味料比我地撈 ~
    

 
 
然後我去拎野飲,任飲的~
有我最中意既忌廉鮮奶呀!!
  

 
 
另外,職員免費送上竹庶茅根水比我地,清熱解毒!
  

 
 
我地點左個鴛鴦鍋,
一邊係蕃茄薯仔,另一邊個鯊魚骨猴頭菇湯底~
d 料好足,好有份量!
  

 
 
我地額外加錢食呢個肥牛,加$128。
大大碟,切得勁有心思,肉味好鮮嫩,而且冇咩肥膏,真心正~
  

 
 
如果任食既手切肥牛都唔錯,同樣都唔算多肥膏~
只不過我朋友對牛既要求特別高,佢係都要加錢食靚野。
  

 
 
丸類不過不失,大部分都好爽口、彈牙!
芝心丸要特別推介,D 芝士流出黎超正,又唔會太膩~
  

 
 
另外亦點左牛骨髓,好爽滑!
  

 
 
呢度仲有海蝦任食,蝦肉鮮美,清甜~
  

 
 
PS. 值得一提既係呢度D 菜好乾淨!!!
平時打邊爐,都係比 D 爛菜我 = =
呢間D 菜洗得乾淨之餘,你唔會覺得係爛咖囉,而且好多選擇,我食左菜芯同芥蘭都係正~
   

 
 
最後埋單 $158 加一,加碟$128既牛。
AROUND 每人$ 240,一 D 都唔貴,任飲任食仲比你坐足2.5個鐘,同FRD 吹水一流!
   

沒有留言:

張貼留言