2016年9月24日 星期六

♥ 老川皇 ♥

來到旺角,好朋友話想食川菜,
上 OPENRICE 睇睇有咩想食,於是就揀左老川皇試下。




不過由於我唔食得太辣,所以我地就決定唔叫辣鍋 / 水煮魚果類!
 



點左口水雞,
它集 "麻辣、醋香開胃、香嫩、爽口" 於一身的四川口水雞,
碟雞比想像中大碟,而且肉質鮮嫩,唔多骨,食上口都啖啖肉 =]
    




之後就黎一個蔥爆牛肉,
超中意食大蔥,因為佢當中既蒜素可以提升免疫力 =p
蔥爆醬香加上鮮嫩滑口既牛肉,一個字正!
  



最後點多個餸,姜葱炒田雞。

職員放低後已經聞到好香,
田雞肉質細膩、鮮甜,又有姜葱提香,超開胃,我地連汁撈飯 =]
    



呢度環境ok,上菜速度快,價錢整體都算合理!
茶位要$5,我地唔想飲茶,叫水飲,點知水都要收錢就真係有d 過份囉,下次我會自己帶水上去飲!
 

沒有留言:

張貼留言