2016年9月4日 星期日

♥ ATUM Desserant ♥

之前見朋友去 ATUM,就已經覺得好正!
於是趁住同男朋友一起2000日,就去慶祝一下 =]
不過事先要 3-4星期前 book 枱,因為真係好full 的,去到walk in 未必有位。
一去到就揀左二人份量 - Improvisation($348)果款,會包兩杯飲品的。

好快,職員先為我地送上 2 支test tube size 既番石榴汁,
佢可以清新口腔,同埋喚醒下味覺!
 



之後就有3塊黑、白、灰既膠片,
三選一,用作墊枱用既墊膠,最後我揀左白色膠片!  
  



之後職員問我地有冇d 咩唔食,就開始畫畫 =]

店內有幾款果汁醬,分別為白、紫、粉紅、啡色和黃色;
白色是椰子、紫色是香芋、粉紅色是桃、啡色是朱古力、黃色是芒果!
 



之後,職員再灑下芒果糖粉和士多啤梨糖粉,
配合朱古力奶凍、綠茶糯米磁、野莓乾、藍莓等,形成立體既藝術畫!




去到尾聲,職員示範用-190度既液態氮,0係鐵盤中打磨,將液體撈成雪糕 =]
在製作過程中,液態氮好似d 乾冰咁,釋出煙霧,好靚!
 



煙霧散開後,就見到菠蘿雪葩同埋黑朱古力竹炭雪糕!
  



職員再加上粉紅色龍鬚糖,慶祝我地既2000日 =]
ps. 最好先食兩款雪糕雪葩,再食其他甜點,因為雪糕會快溶!
   


最後,我地揀左 2 杯飲品。
紅桑子士多啤梨茶味道清香,帶少少酸,可以減卻甜品帶來既膩感!
而男朋友就揀左洋甘菊薰衣草茶,好消滯及有清熱既感覺呢!
 

沒有留言:

張貼留言