2016年3月25日 星期五

♥ The Pudding Nouvea ♥

最近好朋友被調來港島區工作,難得佢又得閒同我食飯,
於是我就帶佢黎到大坑既  The Pudding Nouvea ♥
 



見到 menu 有龍蝦食,侍應推介話係新推出,
朋友見到相都流哂口水,所以唔理,即刻 order =]

♥ 龍蝦焦糖燉蛋配龍蝦肉燒蘑菇 ♥ $248

木板上有放左半隻釀入龍蝦汁蘑菇既龍蝦、一盤龍蝦焦糖燉蛋,以及三塊麵包片,
單睇賣相,已經十分吸引 ﹗

龍蝦肉係預先拆左的,配以龍蝦汁熬既醬汁,
所以食上口龍蝦肉啖啖濃郁,而且好爽口、彈牙 =]

麵包片烘得好香脆、可口,我中意將龍蝦肉放上去食,香脆又濃郁,好滋味。

而焦糖燉蛋,面層焦糖糖衣好脆,燉蛋香滑、細緻,而且竟然有龍蝦汁既味道,好驚喜 !
  



食完 d 鹹野,就食返甜品啦 =]

♥ 黑芝麻梳乎厘配自家製黑芝麻雪糕 ♥ $98

黑芝麻梳乎厘、黑芝麻醬、黑芝麻味雪糕,加加埋埋就係好濃既黑芝麻香味!
我超中意,而成個甜品都唔會太甜 =]

梳乎厘軟綿綿,加上oero / 脆片等,食落有另一番新感受。  
 



最後order 左 2 杯野飲,傾計傾足成晚!
我揀左朱古力奶昔,香濃朱古力奶味,質感幼滑可口,好正 =]
而佢就話個士多啤梨沙冰,酸酸甜甜,味道好特別。


沒有留言:

張貼留言