2017年8月6日 星期日

♥ FLANEUR ♥

今晚去左佐敦果頭同朋友聚舊食飯,佢帶左我黎 FLANEUR ~
   

 
 
坐低先睇睇 MENU ,好多野都想食,價錢唔算好貴 ~
     

 
 
一開始先點左個 WHO'S SALAD,我地加左$28 要雞肉~
沙律材料份量非常多,有切成方粒既西瓜,拌上日式胡麻醬及沙律菜,十分清新。
   

 
 
之後叫左個 MUSSEL =]
用香茅、椰汁去煮,味道濃郁~
青口吸收哂香茅、椰汁既精華,好JUICY,不過略縑青口細粒左D.
 

 
 
再黎個MINI BURGERS,呢個我要比100分~
首先薯條超脆,雖然好熱氣但好好食!
然後有3個MINI BURGERS,
入面塊包好明顯係烘過,另外塊漢堡係肉質夠嫩,又JUICY,正!
 

  
 
另外點左2個串燒,有明太子雞翼 & 牛油果烤雞 ~
明太子雞翼燒得好靚,食落好香。
牛油果烤雞 D 牛油果勁新鮮,雞肉嫩滑。
 



最後個重頭戲黎喇,就係牛油果睡蟹意大利飯!
牛油果意大利飯放係蟹殻內,飯已撈蟹膏煮左,所以每一啖飯都有香濃既蟹味 =]
另外,旁邊有一個樽,係滿滿既蟹膏,將蟹膏伴飯 / 就咁食都超正!
 

 

OVERALL :
 
食物質素係好好,環境都OK;不過被安排坐BAR 枱,果度開哂窗,變左我同朋友對住熱空氣食飯,即使餐廳內開冷氣我地都覺得好熱 ><
  
味道:★★★★★
環境:★★★★☆ 
服務:★★★★★
衛生:★★★★★
抵食:★★★★☆
  

沒有留言:

張貼留言