2017年8月30日 星期三

♥ 鍋匠中日火鍋專門店 ♥

前幾日同表弟妹一齊食飯,佢地帶我去到旺角鍋匠打邊爐~
一坐低睇MENU,有幾個餐揀!
 

 
 
我地揀左HK$248 果個~
   

 
 
很快侍應就比我地混醬~
  

 
 
仲比個左沙律我地,芝麻味幾好食,蔬菜又新鮮WOR!
  

 
 
我地另外加$98要個花膠鍋~
   

 
 
揀左個海鮮拼盤,有海蝦、魷魚、蜆、魚~
望落新鮮,砌得幾靚。
  

 
 
點左炸魚皮、響鈴、魚皮餃、豆腐~


 
 
牛肉分別有:
手切安格斯牛肉、特上牛肉~擺入口非常鮮嫩!


 
 
當然唔少得菜類~


 
 
同埋表弟最中意既麵、烏冬~


 
 
最後甜品仲有蜜瓜雪糕食!
  

 
 
4個人埋單,每人AROUND HKD 316 ~
 
OVERALL:
 
味道:★★★★☆ 
環境:★★★★★ 
服務:★★★★★
衛生:★★★★☆
抵食:★★★★☆


沒有留言:

張貼留言