2016年10月23日 星期日

♥ 茜廊餐廳 ♥

今晚同阿媽去左樂富果頭行街,
行到 6 點幾,佢話今晚想食好 d,於是我地就去茜廊 ~
我記得茜廊好似有幾間分店,印象中天水圍同九龍灣都有,2間都聽朋友講過話ok!
今次我都係第一次食,估唔到樂富呢間咁多人等,不過好彩等左 around 半個鐘到就有位!
   

 
 
入到去真係好多人,full 哂咁滯 ~
   



一坐低先睇個 dinner set menu,抵食 d ~
我地點左2個餐,加錢食青口同飲品,另叫甜品!
    



dinner set 送餐包同餐湯~ 我地都揀左紅湯,費時白湯會好 creamy 同好飽!
   



青口份量超多,味道都好清甜,唔錯!
 

  

主菜叫左葡式烤BB豬~
 
烤豬好大份,有點似中式乳豬,豬皮超煙靭,而且唔會好肥膩!
而豬皮下既豬肉,香濃又爽口,食上口啖啖肉,好滿足~
   



另一個主菜我地叫左炭燒美國肉眼牛扒~
呢塊牛扒有成吋厚,好似一隻手掌咁大,7 成熟,咀嚼上來唔會覺得韌!
     

 
 
之後再食埋個甜品,
個甜品我就唔recommend,d cream 擠到好核突~
但其實香焦朱古力布朗尼雪芭既設計本身係好吸引,朱古力同香蕉既配搭都好合適,
如果個賣相好d 我應該會食得哂!
    

 
 
另外套餐另外加錢叫飲品,
阿媽點左個士多啤梨雪香,我就點左朱古力綠茶~
2個都唔算好甜,而且夠哂凍,唔錯!
    

 
 
最後埋單食左around $600~阿媽開心就好!!
    

沒有留言:

張貼留言