2016年10月15日 星期六

♥ 聚一醉火鍋小館 ♥

秋冬來到了,呢個季節最適合就係打邊爐,
早幾日等朋友放工,之後就黎到紅磡既聚一醉火鍋小館食返餐好!!
     

 
 
坐低後,職員遞上多款醬料比我地~
呢度d醬料,我最中意就係香蔥、蒜泥、小辣椒等!
   

 
 
朋友話工作辛苦過後,一定要食返餐好,所以我地都點左唔少野食!
 

 
 
我地點左個鴛鴦湯底,
左邊係醉雞湯底、而右邊係蕃茄湯底。
  

 
 
碟花雕醉雞係分開上既,雞既份量好多,食上口一 d 都唔"鞋",味道唔錯!

  


 
 
另外我地點左牛頸脊~
 
超推介!!
牛肉一 d 都唔肥,肉質鮮嫩,而且牛味十分濃郁,值得一試~
 

 
 
丸類點左芝心蝦丸,
咬上口十分彈牙,而且裡面既芝士汁好香!
  
 
 
另外,超中意個響鈴!
因為其實我本人係好中意脆卜卜既食物,
呢個響鈴生食又得,淥少少滾水再食都OK =]
 
響鈴入面特登放左紫菜,所以同平時食既響鈴有分別咖!
  

 
 
牛柳粒大大粒,不過比較多脂肪,我就麻麻地。
  

 
 
另外,我地亦點左 d 翡翠蚌,超新鮮、爽口,正!
  

 
 
打邊爐當然唔少得食菜啦,呢度既菜都好多款,而且仲好靚好綠~
唔似有 d 酒樓成日比d 爛菜 / 洗唔乾淨既菜,得個hea字!
 

 
 
特別一提,呢度有竹蔗芧根水,
可以清熱解毒,食左咁多野,飲返啖竹蔗芧根水,份外覺得清甜、冰涼!
   

沒有留言:

張貼留言