2016年7月23日 星期六

♥ 火山燒 ♥

早幾日放工同朋友食飯,佢話好想食串燒,
於是上網 search 就見到火山燒 comment 唔錯,就一於試下 =]




一入到去,好快就被安排好座位!

職員先簡單介紹 d 燒爐,佢話呢度用左火山石去迫熱食物;
燒爐以紅外線高溫燒熱火山頭,而火山石就以慢燒方式令食物自己加熱燒煮,所以 d 野食唔會咁易燒燶!
 
 

明白之後,就先睇睇餐牌。
唔好講笑,勁多款式,菜、肉、水產類都應有盡有!
 



我地點左好多肉。
 



當然唔少得蠔、青口、魚啦!
 



另外我地亦點左一個海鮮鍋,湯底比較清,
鍋入面擺左好多蔬菜、貝類,料相當足,有椰菜、蜆、青口、帶子、粉絲等!
趁d 串燒未熟之前,可以食左呢個鍋先 =]
   



擺左好多上去燒,超中意雞軟骨 / 雞翼 =]
 



燒到差唔多熟既時候,可以將d醬汁油上去。

呢度d調味汁,分別有:泰式酸汁、日式燒汁、辣汁,可按個人喜好隨意油上食物上。
 


燒出黎既蠔味道唔錯,都幾新鮮,
不過燒完之後細隻左好多haha,所以我地狂點蠔燒!
 



另外,多春魚我又係超中意,燒完好香脆,但又唔會太熱氣!




ps. 呢度餐廳會幫食客燒一道菜,佢地燒左香草烤春雞比我地,
d 雞肉肉質好滑,而且十分鮮嫩,雖然唔算好大隻,但都岩既,因為我地要試下其他唔同既野食丫ma!  
 



最後埋單連加一,$ 350,晚餐黎講算 ok 既。
 

沒有留言:

張貼留言