2017年5月7日 星期日

♥ Knutsford Steak Chop & Oyster Bar ♥

尋晚同朋友去美麗華行完街,佢話想食Knutsford Steak Chop & Oyster Bar ~
其實我未食過,不過佢話佢同事介紹話唔錯,所以我地walk in 試下有冇位!
 

 
 
好彩地入面唔算full,我地walk in 都有位~
一入到去,有2個人唱英文歌,周圍氣氛都幾好。
   



我同朋友去左non-smoking area,入面環境都好靚~


 
 
一坐低,職員遞左支水 + menu 過黎 ~
 

 
 
我地叫左個龍蝦湯~
煮得非常鮮甜,而且味道很濃!
   

 
 
點左個 Scallop Ceviche ~
 
帶子嫩滑鮮甜,而且超大粒,上面仲放左幾粒魚籽!
伴菜有青蘋果同牛油果,有好清新既配搭,不過牛油果太熟,賣相麻麻。
不過食完好開胃醒神。
  

 
 
另外,點左個 Scallops Fettuccine 帶子意大利寬麵條 ~
 
今次個帶子係煎過黎既,同樣超大粒,粒粒都嫩滑無比!
個麵白汁做底,少少 creamy 但又唔太膩,唔錯 =]
   

 
 
另外,點左個 Crazy Burger !
 
薯條炸得好脆,少少熱氣但我中意~
Burger 入面塊肉好juicy,而且材料好豐富,有芝士、生菜、蕃茄等。。。
食完好有飽肚感!
   



沒有留言:

張貼留言