2017年5月30日 星期二

♥ 小肥牛蒸氣石鍋火鍋專門店 ♥

尋晚OT 完,去油麻地搵朋友食dinner~
佢話間小肥牛新開,問我有冇興趣試新野,
我不嬲都冇咩意見,而且當時又肚餓,所以二話不說話 OK!
   

  
 
我地要左個龍蝦鮑魚粥火鍋套餐~價錢$265免茶芥免加一!
後尾先知原來三人同行一人免費,所以如果要食既朋友下次可以叫4個人去~
咁就可以平均每人$198。
 

 
 
一坐低先混醬~
同埋職員會提供花生茶芥等比我地食住先。。。
   

 
 
今次個個龍蝦鮑魚粥火鍋套餐,係將食物直接放入石鍋內烹煮~
煮食時間比一般火鍋慢,不過可以將食物既味道鎖緊,而且一路煮海鮮仲可以一路煮粥!
粥底既米香,加入海鮮既鮮味,超正 =]
    

 
 
呢個係火鍋套餐,每人8款海鮮~
包括龍蝦、鮑魚、蜆、蝦、青口等,好滿足!
  
  
 
一開始先蒸蜆!!
蒸5分鐘後,已經開哂食得,蜆肉非常鮮甜,冇砂。
   

 
 
之後就蒸龍蝦!
龍蝦貨真價實,大大隻,啖啖肉,每人分到半隻~
   

 
 
蒸熟後十分厚肉,
味道方面都好鮮甜,真心唔錯!
     

 
 
海蝦都唔錯呢!
 

 
 
另外我地要0向50款配料中,揀 9款 ~
推介牛柳粒、花枝片、豬皮,墨魚丸,好滿足!
  

  
  
食到最後竟然仲有甜品 - 雪糕燸米磁!
    

 
 
OVERALL 小評:
 
味道:★★★★☆
環境:★★★★★
服務:★★★★☆
衛生:★★★★☆
抵食:★★★★☆
   

沒有留言:

張貼留言