2016年5月21日 星期六

♥ 尚鮮日式燒肉漁市場 ♥

5.20.2016
這天男朋友帶我到銅鑼灣一間有燒肉、又有得食放題的地方食晚飯!
未到這天前,問他餐廳名字,他就一直賣關子。

終於,到了 520,原來他帶我到尚鮮日式燒肉漁市場!
 



一坐低都未點食材,店員已端來燒肉拼盤!
 



一開爐就已經燒得 =]
 



燒肉可謂超級新鮮,食落口啖啖肉,
而且很鮮嫩可口,我同男友都超級滿足 =]




另外,最開心的是,這裡有部分海鮮都可以任點,不用加錢!
於是我地點了虎蝦、原隻帆立貝 =]

原隻帆立貝好大隻,因為有個殼,所以燒的時間比較長,味道啖啖的;
而虎蝦出奇地爽口、彈牙兼有蝦味,值得一讚!




有部分海鮮要加錢的,我們點了燒蠔 ($88/6隻) =]
隻隻都好肥美!




燒完後縮了3分1,
但食上口依然鮮甜,肥美!
 



另外,我們亦點了尚鮮珍寶虎蝦及蒜香牛油龍蝦尾!

尚鮮珍寶虎蝦 ( $88/ 3 隻)
蒜香牛油龍蝦尾 ($128/ 1隻)
 



珍寶虎蝦明顯比普通虎蝦大隻好多,同樣爽口、彈牙兼有新鮮的蝦味;

而蒜香牛油龍蝦尾真係好得,不過價錢都好貴><
燒既時候 d 蒜蓉汁好香、聞到都已經流哂口水,食上口啖啖肉,加上濃郁既蒜汁,冇得輸!
   



食完燒肉、燒海鮮後,就當然食返 d 平時放題會食的東東 =]
點左螺肉、八爪魚、中華沙律等,它們夠凍,男朋友超中意食!
 


而我最中意壽司類 =]

估唔到它們都咁新鮮,而且即叫即做,唔係 hea 整!




另外,小食方面好驚喜,有我最愛的醉雞呢!
 



最後甜品有 MOVENPICK 的雪糕,同樣都是 my favourite ♥
相信下次都會 Encore 再食呢間!
  



沒有留言:

張貼留言