2016年4月30日 星期六

♥ 鉄人旨花 ♥

早係半個月前,公司已經 ANNOUNCE 左出加人工同出BONUS,
我同同事都超開心,所以大家都覺得要慶祝下!

於是就黎到銅鑼灣間鉄人旨花食鐵板燒 =]




一上到去,環境好舒服!

 


坐低後,見到師傅煮緊比其他食客。




我同同事點左個 A5日本產和牛(鮑魚) 二人前 =]
一開始,先黎個香滑豆腐醬野菜沙律同蕃薯南瓜蓉。
 



之後就來銀鱈魚。

肥美既銀鱈魚,師傅一邊烤,香氣一邊散出,我已經流哂口水好想快D 食haha!!
烤好既銀鱈魚外表,呈金黃色,食落口好香脆,但絕不覺得熱氣 =]
食上口,魚肉甘香軟滑,而且配上銀鱈魚既調味 - 西京味噌醬,有d 酸酸甜甜,開胃又滋味!
   



鮮活鮑魚 

大大既鮑魚,被師傅切成一片一片,
食上口十分鮮甜,而且肉質鮮嫩、口感煙韌,容易消化!
   



A5日本黑毛和牛 (200g) 

呢塊黑毛和牛扒超大塊,師傅一開始細心地將和牛扒既筋位切開,與野菜一齊煮。

今次既黑毛和牛扒我揀左 7 成熟,口感超嫩,有入口即溶既感覺!
師傅教落,第一啖可以直接食用,牛肉味超濃郁,鮮嫩;
之後可以沾上烤肉汁、「岩鹽」,沾上後味道亦不會遮掩牛肉味!



食完主菜,就到海鮮湯、炒飯。

海鮮湯味道鮮甜,有我最中意既魚味,而且相當足料!
炒飯在製作既過程,時不時都聞到香香的飯味,食上口更粒粒分明,口感好正 =]
 



最後既甜品來個水果杯,
消除鐵板燒既熱氣,唔錯! 
 



雖然今餐有點貴,不過食到鮑魚、A5日本黑毛和牛,
而且加左人工又出 BONUS,一於豪一次啦!
  

沒有留言:

張貼留言