2018年8月19日 星期日

♥ Café 100 by The Ritz-Carlton 美景伴美食 ♥

岩岩個WEEKEND 同好友黎到 ELEMENT 睇戲, 行街~ 
之後佢話一場黎到ELEMENT, 不如順便去埋 Café 100 by The Ritz-Carlton食個TEA SET ~
   
 
 
套票價: $598 Sky 100 成人標準門票x2 +二人下午茶tea set一份 或 
單售: 二人下午茶tea set $188 for 1/ $338 for 2 價錢真係唔貴! 
 
 
果度足足有海拔393米高!! 雖然當日係落雨天,不過我地第一次去到,都覺得好高好AMAZING!  之後食埋個 AFTERNOON TEA =] 
 
勁靚呀個TEA SET! 三層架的造型是仿照sky100,相當有心思呢=] 
 
入面有3款鹹點,4款甜點及鬆餅~ 
當中最中意既鹹點係蕃茄乾芝士忌廉盧根包,芝士味道濃郁,蕃茄好FRESH. 
  

 
 
而煙三文魚檸檬芝士牛角酥都好唔錯,鹹香既煙三文魚,配檸檬芝士,愈食愈開胃! 
    
   
  
甜點最深得我心係朱古力草莓杯,朱古力味濃郁,唔算好CREAMY,而入面既莓酸酸甜甜,幾好食。 
 

 
 
另外個SCONE 都好正,又鬆又脆,加埋奶油忌廉,冇得頂! 
同朋友一齊0係呢個環境下享受美食,真係好滿足=] 
 

沒有留言:

張貼留言