2017年6月12日 星期一

♥ L’attitude ♥

今日同好友行尖沙咀,行到肚餓搵飯食 =]
朋友話西環都有間 Lattitude,佢同事話唔錯,咁我地2個都未食過,於是就一齊試下啦!


 
 
由於我地2個人都想留肚食甜品,所以一人一個溫泉蛋卡邦尼意大利粉 ~
不過我要左普通果款,白色既意大利粉~
  
溫泉蛋嫩滑如豆腐花,加埋火腿、菇,材料豐富!
意粉入口唔會太鹹/ 肥膩,我食到唔停口!
    

 
 
而朋友就叫另一個溫泉蛋卡邦尼意大利粉~
d意粉係粉紅色咖,勁靚!! 味道同上面果款差唔多 =]
    

 
 
叫左2杯飲品,朋友果杯係叫藍柑奶昔~
杯奶昔上面有好大個棉花包住,好夢幻咁!
     


 
 
食完個棉花,以為就係飲奶昔,點知仲有個雪糕0係入面~ 好驚喜!
奶昔味道比起想像中淡,好正,因為都唔想咁甜~
   

  
  
而我就要左杯棉花朱古力~
將朱古力倒入棉花杯入面,好好玩!
朱古力味道香濃,亦都唔算太甜,唔錯 =]
   

 
 
最後仲要左個甜品 share 食~
芝心小草莓,雪糕面鋪上草莓粉,而杯甜品內外都有芝士蛋糕,感覺好抵食 =]
   

沒有留言:

張貼留言