2017年6月5日 星期一

♥ 高質之選 ♥ 江南庭敘 ♥

今晚細佬生日,佢最中意打邊爐,
所以特意帶佢黎到呢間高質打邊爐既餐廳 - "江南庭敘" 食DINNER =]
 
一早 BOOK 左位,由於聽日要返工,所以我地都食早D ~
  

 
 
可能太早食,去到冇咩人~不過之後開始多人!
呢度既環境真係好 OK =]
  

 
 
一坐低,先撈撈醬料~
  

 
 
我地揀左個鴛鴦鍋~
一邊蕃茄排骨鍋,一邊香茜皮蛋鍋!
2個鍋都好多料,份量十足 =]
 

 
 
夏天大家都燥熱,所以都要左 一JAR竹庶茅根水,超清甜!
 

 
 
桂花蚌~
肉質非常爽甜,仲滋陰補腎TIM!
 

 
 
另外我地叫左碟精選牛肉四拼盤,可以一次過試多幾款!
 
呢個拼盤有:牛肩脊、手切肥牛、牛白肉和牛展。
 
牛肩脊同手切肥牛既肉質都好鮮嫩,好正~
而牛白肉我地都係第一次食,原來係筋膜位置,只要滾一滾就食得~
而牛展就比較多筋,我麻麻地!
  

 
 
蝦丸爽口彈牙,
但蝦味唔係好濃,可能蝦滑會好d ~
   



另外,點左個菜籃~
食下菜健康d ,有金菇、冬菇、生菜、白菜等!


 
 
不得不提,仲食左個稻庭烏冬~
份量超多,而且超滑、彈牙!好值得推介 =]
   

 
 
最後我地仲一個一碗楊枝甘露~
入口清甜,不過西米露就少左d,但overall 都係正!
食完大家都好滿足 =]
   



沒有留言:

張貼留言