2013年10月21日 星期一

九龍維景酒店「鮑魚燕窩海鮮薈自助晚餐」♥

早前,呀CA* 與幾名blogger 好友去了九龍維景酒店食 buffet =]

由今年十月一日起至明年一月三十一日,
九龍維景酒店《棕櫚閣》的西餐廳都會獻上「鮑魚燕窩海鮮薈自助晚餐」。

大廚特意為是次自助晚餐搜羅世界各地的優質海鮮!
大家一齊睇相啦 =]

首先有「蠔皇扣紐西蘭有機鮑魚爐端燒」,
它是以爐端燒的方法烹調,所有鮑魚都大大隻,
配以西蘭花,加上鮑魚爽口、鮮甜,非常吸引!




之後有「精選燕窩靚湯」,
廚師用心地為大家煲湯,今次有龍蝦燕窩靚湯!




啖啖湯味都很濃烈!
入面的燕窩都很多呢,可以養顏,很適合我 =]
另外,青口、龍蝦都好入味。




除此之外,現場更有鐵板燒!
即叩即燒,我最喜歡的燒蝦,
鹽味十足,爽口又肥大,啖啖肉!
而羊架亦算不錯,羊肉軟熟。




西餐廳裡有「法式海鮮吧」,
很多青口、螺、蝦、龍蝦仔,長腳蟹。






我拿了很多長腳蟹、螺及青口!
它們都很新鮮,嫌麻煩平時不太食海鮮的我,當晚都食了不少呢!




餐廳裡亦有不少熟食,可供給不同顧客的需要!



另外,這裡亦有廚師即場切肋骨,不需要自己操勞呢=]



至於甜品方面,超超超超級多款式!!!!
因為之前已經吃飽了,我沒有特別選擇來吃,
拍照給大家欣賞一下。。。但我亦有我的心水!!





就是「金寶焗蘋果」!
它好似梳乎里一樣,在空氣停留得耐的話,會扁下來的。。
不過當我吃下的時候,它的面層是脆得黎又很軟,
而下層的蘋果蓉,味道剛剛好,不算太甜,我吃了2個呢 ><




有關九龍維景酒店 「鮑魚燕窩海鮮薈自助晚餐」資料

供應時間:晚上6時30分至10時
星期一至四:成人每位HK$348;小童每位HK$218 加一服務費
星期五至日及公眾假期:成人每位HK$378;小童每位HK$238 加一服務費

心享會員/指定信用咭85折 兩日前網上預訂額外5%折扣優惠
以上收費及折扣於節日項目、24-26/12, 31/12 及 31/1恕不適用
上述折扣不適用於服務費 

訂座或查詢,歡迎致電2760 3666 或 2197 3509。

地址:九龍窩打老道75號九龍維景酒店一樓
網上預訂:www.MetroparkHotelKowloon.com 

關於《棕櫚閣》西餐廳 《棕櫚閣》西餐廳每天提供各式豐富自助餐及各國美味佳餚,
款式琳瑯,令人回味無窮。 除提供免費泊車服務外,更設有無線寬頻上網服務。


最後希望大家喜歡我的分享,多謝收看 ♥    
歡迎找我合作試用、出席活動 
Contact me: ca730ca@yahoo.com.hk 
My Fan Page: https://www.facebook.com/imericaaaaa.beauty

沒有留言:

張貼留言