2017年4月16日 星期日

♥ Goobne Chicken ♥

終於都同朋友就到時間去睇 BEAUTY AND THE BEAST!
睇完 AROUND 6點,就到 Time square 附近搵食,比我地見到 V-point 有 Goobne 餐廳,就一於食下啦~
 

 
  
可能係復活節假期,6點都唔算太多人~ 有3-4枱!
不過我同朋友食食下就開始 full 呀~
    

 
 
Menu 有好多野食,款款都好想試!
 

 
 
我地2個人,點左3碟野!
 
第一碟係 Chicken Tender Salad ~
因為我地最近都日日出街食,想食返 d 健康野~沙律就最岩!
呢碟沙律有蕃茄仔、粟米、雞、紅豆、生菜等,食落有口感之餘又健康~ 推介 =]
   

 
 
特製雞蛋卷,由一層層薄蛋皮卷住,
餡料又滿,蛋香而厚,加埋茄汁同芥末一齊食,感覺好好味,食落好有層次~
 

 
 
之後就到我地最期待既烤雞~
 
今次我地試呢款係蜜糖咖哩烤雞,食左一啖已經愛上左 =]
個汁甜甜地,加上本身雞肉面已經有少少咖哩醬, 2款醬夾得岩岩好 ~
每一啖都好惹味,d 雞又滑又多肉 wor,同朋友完全食到停唔到口,真心正!!
  

沒有留言:

張貼留言