2017年4月16日 星期日

♥ Corner 32 ♥

復活節日日都出街去 ~ 今日成個下晝去左港灣豪庭,朋友屋企 house warming + 探BB ~ 
Around 6 點就散,我同另一個朋友就0係附近搵食,見到有間類似 cafe 既餐廳 - Corner 32,
睇睇餐牌都唔錯,就一於食下啦!
  

 
 
Dinner set 既 menu 都好唔錯,好多野都想試~
 

 
 
餐廳唔算好大,around 可以坐到 20人到!
 

 
 
今日唔知點解天氣好熱,所以同朋友一人一杯冰凍既飲品降一降溫先~
 
佢點左 Corner 32 - 就係由青檸、薄荷、蘋果梳打製成,味道酸酸甜甜,好消暑解渴!
 
而我果杯就係新鮮雜果冰果茶,入面真係有舊冰,冰住火龍果、奇異果、士多啤梨、桃, etc..
舊冰慢慢會溶,溶左d 生果先有得食,好特別 =] 杯飲品降溫得黎又唔算甜,好飲!
   

 
 
點左個小食,焗芝士肉醬大啡菇~
平時好怕食菇既我今次都覺得好食,可能因為有芝士、肉醬蓋住d 菇味,令到我唔怕菇!
同埋切開好juicy,正!
  


 
 
蜜糖雞翼,個外皮搽滿蜜糖,食落甜甜地,
咬開熱辣辣,而雞翼肉質又滑又多肉,唔錯!
  

   
   
因為最近成日出街食,所以點左個沙律~
煙雞肉牛油蜜糖粟米沙律配香蒜多士,望落好豐富,而且好健康!
值得一讚個香蒜多士,外脆內軟,一D都唔熱氣 =]
    

 
 
最後仲有個普羅旺斯慢煮豬脾仔配蕃茄釀意大利飯及焗香蒜 ~
 
蕃茄釀飯酸甜開胃,而且飯粒軟硬適中,唔錯!
3隻豬脾仔好淋,唔洗點咬就輕易地起晒啲肉出,好方便 =]
最驚喜既係粒蒜頭,外皮好脆,但蒜肉又軟又香,聽朋友講蒜頭係非常健康,對身體好好,所以我地都爭住食HAHA ~
  

 
 
最後埋單一D 都唔貴!
  
小評:
 
味道:★★★★★ 
環境:★★★★☆
服務:★★★★★
衛生:★★★★☆ 
抵食:★★★★★
  

沒有留言:

張貼留言