2017年4月2日 星期日

♥ 億饍 ♥

早 2 晚黎到油麻地果頭同好朋友行街,之後搵食~
見到有層新既商業大廈,入面有D 餐廳,於是就揀左億饍!
一入到原來都幾多人。。。
 

 
 
除左室內,亦有室外~
餐廳仲有酒牌,可以係室外睇波、飲酒!
 

 
 
我地最後揀左室內~ 
坐低先睇睇MENU,見到個龍蝦孖寶,即刻好想食!
 

 
 
菜式有多選擇,有越、泰、中、中西 fusion ~
   

 
 
一黎先飲個椰子烏雞排骨燉湯。
入面勁好料,椰子超爽,燉湯味道濃郁,飲完好溫暖!
  

 
 
我地點左個龍蝦孖寶餐,星期日當日就係桂花 BB 鴿!
鴿肉非常嫩滑,不過如果係炸既話,應該會更香口、好吃!
 

 
 
重點 - 個龍蝦我地揀左避風塘野生辣龍蝦 ~
由於好朋友唔食得太辣,所以我地 Request 左少辣 =]
龍蝦肉質鮮美,蒜頭炒到乾燥酥香,令到成隻蝦更野味!
  

 
 
最後再叫左個菠蘿炒飯先滿足~
入面勁多料,有菠蘿、鮮蝦、蟹柳等,睇到賣相已經胃口大開!
飯炒得好乾身,而且食落好香,唔錯 =]
   



最後埋單,職員勁好送左個椰汁黑燸米比我地!
食落唔會覺得太膩,椰汁味仲好香~
 

小評:
 
味道:★★★★★ 
環境:★★★★★
服務:★★★★☆
衛生:★★★★★ 
抵食:★★★★☆

沒有留言:

張貼留言