2017年2月18日 星期六

♥ Neighbor ♥

舊同事岩岩出左 Bonus,話想食餐好,於是就提議去銅鑼灣 Neighbor 食晚飯 ~
好在訂左位,所以唔洗等,一去到就有位坐!
  

 
 
叫左 2 個 Set Dinner,所以有 2 碗黑松露磨菇忌廉湯~
忌廉湯有好香黑松露味,而且入面好多料,飲完成杯竟然有少少飽肚感!

 

  
  
之後黎 2 個salad,分別係:Caesar salad 及 parma ham salad ~
Caesar salad 有生菜丶蕃茄丶芝士,味道清新而且平衡得好好,口感豐富;
而 Parma ham salad 既巴馬火腿充滿鹹香,不過如果有清甜的蜜瓜配上就會更Perfect !
  

 
 
小食叫左個芝士焗西蘭花~
呢個真心推介,西蘭花爽脆青綠,而且同香濃既芝士好匹配,食落口好爽!
 



之後主菜黎喇~就係美國安格斯肉眼配紅酒汁!

呢塊美國安格斯肉眼既份量好大,我地叫左7成熟,肉質都仍然保持鮮嫩 ~
另外薯條炸得好香脆,咸度適中,令人忍唔住食完一條又一條!
  

 
 
另一個主菜,本身我地係點左個銀鱈魚配檸檬牛油忌廉汁~
不過原來當日冇哂銀鱈魚,佢地比左三文魚扒,份量又係超大條,都好滋味、健康。
 

 
 
餐飲叫左榛子朱古力,拉花拉得好靚,而且味道香濃!
  

 
  
最後甜品係乳酪雪糕,味道特別,冇想像中咁酸,幾消滯~
  

 
 
Overall, 味道、環境、衛生都唔錯,而且職員既服務都好好~值得再黎!

沒有留言:

張貼留言