2016年11月5日 星期六

♥ 首爾家韓國料理 ♥

早 2 日同朋友cwb 行行下街肚餓,佢話想食韓國野,
於是介紹我地去銅鑼灣邊寧頓街13-15號隆堡柏寧頓酒店1樓食 ~
佢唔講我都唔知果頭有得食韓國野!
  
一上到 1 樓,就見到首爾家韓國料理。
  

 
 
一坐低,職員先為我地奉上唔同種類既 side dishes !
估唔到有咁多款,overall 我最中意芽菜、海帶同泡菜 ~
   

 
 
點左個紫菜牛肉包飯,
口感非常豐富,味道唔錯,而且 d 飯包得好札實,完全唔會鬆散!
   

   
   
牛尾湯入面勁多牛尾,相當足料,朋友同我都勁中意食~
個湯味道有少少淡,不過可以自行加上鹽、胡椒粉!
 

  
  
主菜我地點左純味特級牛肋骨,
牛肋骨肉質鮮嫩,燒起後食上口又唔會有油膩感,一 d 都唔肥,值得一試~
    
  
  
另一個主菜就係炒粉絲,
由紅薯製成既韓式粉絲,不易折斷,油不多而且條條分明,
食上口十分滑溜,Q彈有韌度,加上好多牛肉,成碟炒粉絲變得好香 ~
  

  
  
最近埋單每人 $200 頭,比起平時食既韓國野算平呀!
話哂我地叫做 0係酒店入面食 wor =]
   

沒有留言:

張貼留言