2016年2月28日 星期日

♥ 鐵板先生 ♥

早幾日,同一班好耐冇見既好朋友來到佐敦山林道覓食 =]
一路行會發現好多日本料理既餐廳,但由於其中一位朋友 lunch 先食完日本野,所以我地揀左鐵板先生食晚飯 =]




雖然呢間係以食鐵板為主,
不過佢地既刺身都十分新鮮,絕不遜色!
   



磯煮大鮑魚,
雖然鮑魚切得薄,不過依然可以食到肉質鮮嫩,兼帶有煙韌感!
  



試過小食後,就要開正餐 =]
我地點了:活龍蝦、日本廣島蠔、香草龍利柳、美國安格斯薄燒、法國羊架等。。。
  
 


活龍蝦生猛大隻,而且很新鮮 =]
師傳一邊燒龍蝦、一邊整 Creamy 牛油龍蝦汁。
 



龍蝦口感十分彈牙,甜美滋味,
再沾少少隨盤附上既 Creamy 熱奶油,奶油香包覆在蝦肉外層,當下覺得很滿足 =]
 



平時食鐵板燒,成日點銀鱈魚,今次好特別,我地點左個香草龍利柳!

師傳左邊燒龍脷魚,調味方面用了食鹽、香草等,很快就燒到金黃色。
另一邊整日本廣島蠔,調味方面用了煙肉、香蔥等。
  



香草龍利柳帶有金黃色,
口感外脆內嫩,我個人喜歡配上洋蔥汁食!

而日本廣島蠔即使燒完都冇大縮水,keep 到肥美;
另外,廣島蠔亦冇我最怕既腥味,蠔汁食得出蠔既鮮甜 =]
 



美國安格斯薄燒,師傳煎到 6 - 7 成熟。

安格斯牛肉內包著蒜及蔥粒,
我點了燒汁食,味道亦不會遮蓋牛肉既鮮嫩!
   



蝦米雜菜炒麵,師傳一路炒我就覺得很香!
炒麵軟身、雜菜蝦米香脆可口,加上燒汁,味道一流。
 



日式炒雜菜主要用上椰菜、芽菜、蘿蔔絲,
口味淡淡,沒有特別,不過好爽脆!
 



食完咁多熱氣野,
再來一杯綠茶雪糕,為這餐 dinner 畫上完美既句號 =]
   

沒有留言:

張貼留言