2015年10月7日 星期三

九龍城美食 ♥ 牛精皇 ♥

早幾日去左九龍城參觀朋友既新居,順便夜晚一齊搵野食!
結果我地去左間高質素既地方打邊爐 =]




佢就係 "牛精皇" !
地點位於:九龍城福佬村道60號地下。
  



由於最近屋企冇咩湯飲,所以我地點左個蕃茄薯仔鍋=]

真心覺得個湯底好鮮甜,而且帶點濃濃既薯味 ;
最重要既係完全唔覺得有味精,所以成餐飯食完就唔會口渴!
  



打邊爐,當然唔少得要食肥牛啦!
點左個頂級手切牛肉(小),2個人食個(小)已經好足夠;
價錢冇記錯$168,以呢個價錢食到咁新鮮、嫩口既牛肉,唔算貴!
   



另外,亦點左芝心丸!
呢個勁正,熟左之後攤一陣,再咬一半;
d 芝士會由中間流出來,食落又唔會過膩,相反佢很香,而且爽口彈牙呢 =]
 
 
/


除左芝心丸之外,我地亦點左個新鮮既手打蝦丸!

即使我一粒丸分開3次食,啖啖都係新鮮蝦肉,唔會話中間宥其他野夾雜住,絕冇偷工減料!
蝦肉味道鮮甜,而且同樣好爽口呀 =]
 



最後我地叫左個牛骨髓,聽講牛
骨髓好補鈣,而且有減緩衰老、延年益壽既作用;岩哂我!佢無咩味,係淡地,食落去口感好軟、好滑,我會點豉油 + 辣醬食。
   




沒有留言:

張貼留言