2023年1月11日 星期三

♥ 性價比極高 ♥ A5熊本黑樺和牛♥

岩岩同老公慶祝結婚周年紀念,我地黎到呢間來自日本過江龍嘅黑樺牛!
佢地每日既A5和牛新鮮直送到港架! 呢度仲要坐得舒服,價錢合理,性價比極高,一定要試! 

湯底方面有八款,eg秘製酸辣魚鍋、麻辣雞鍋、豆腐玫瑰芝士鍋~
我地揀咗豆腐玫瑰芝士鍋,每日限量供應,得8位咋~ 

呢度可以任食8款A5熊本黑樺和牛: 特上霜降牛小排、牛小排、上肩胛肉、肩胛梅花、牛前胸、玉子後腰肉、牛頸脊、牛本筋。

我地最中意就係特上霜降牛小排,油花均勻,食落有嚼勁, 肉味濃 ! 其他賣相都ok,牛肉紋理望落吸引;大部份淥4-5秒就食得。 

另外,想講一定要提早book, book 左會送海鮮拼盤!! 入面有大元貝、生蠔、海蝦等~ 全部都非常鮮甜、彈牙,生蠔肥美又好食,每人食到2大隻! 


除咗海鮮之外,仲有其他野,eg菜、炸物、水餃、丸、蝦滑等,連豬皮都有!!

唔錯呀!!   性價比極高,下次會再黎~






















沒有留言:

張貼留言