2013年8月18日 星期日

如果能夠重演生命重要一刻。。。



平時寫開beauty 野,今日有點特別,
想講下自己的想法、感受。。

最近呀Ca* 看到有一套很期待的戲快要上畫,
叫《回到最愛的一天》,About Time 。。。




我就想如果有一日,我可以穿越時空,回到過去,
重演生命重要一刻,我會選擇返回什麼時候、做什麼事呢?

由7年前,到澳洲讀4年書,
一直順應父母要求,要主修會計。。
然後畢業回港,一定要搵份會計的工作,
又要一邊工作,一邊考個會計牌。。。

無錯,今日的我已經有份穩定工作,亦順利在25歲前拿了個會計牌。。
別人眼中,我很幸福、幸運。。。一切都好像很順利。。

不過其實到底我是否喜歡這得來的一切??
我又不覺得!!

如果能夠重演生命重要一刻,我在想如果我當年畢業後不回香港,
而選擇stay 在澳洲,可能條路已經是TOTALLY DIFFERENT!
當時我已經有足夠分數、資格留在澳洲並可以入藉permant resident !

留在澳洲我要自給自足,自己搵錢交租、交水費、電費、日常開支。。。
星期一至五朝九晚五之後,回家做下家務、煮下飯,
星期六、日有work life balance,可以去郊區享受大自然,去下短途Road Trip。。
接觸新事物、新環境,增廣見聞。。

在香港我經常加班,有時PEAK SEASON,星期六、日都要返公司!
有時甚至沒有OT claim,要自己食鐘。。。
沒有開心,沒有快樂,只有不停工作。。

到底是為了什麼?
為了生活而生活。。。

其實享受生活是否那麼困難呢??!


以下的相片是我在澳洲某一個weekend,
跟朋友去沙灘遊玩!我當時笑得很開心、很燦爛的!!

香港人,你地有幾耐無笑得咁燦爛呀!?


沒有留言:

張貼留言