2022年5月25日 星期三

❤ 慶祝 BB 一歲生日攝影 ❤ Yours Memory ❤

自從上年孕照係 Yours Memory 影過之後,都好鍾意佢哋嘅攝影風格😚 
所以今年囡囡一歲我哋都搵咗佢哋幫我BB影一歲相💕 

因為佢哋d 期好full,所以我都預早兩個月前同佢地預約🙈 

今次同女女影咗三個主題❤️ 
🌟Cake-smash
🌟下水禮
🌟家庭相 

時間方面我哋專登就女女嘅作息時間去佢哋studio,短短個半鐘影咗三個主題,
當日佈置場地好靚,好有心機😃

 呢度都好想讚下攝影師Hilda同Noel 💕
佢哋一路拍攝期間亦都一路氹我個女笑,務求影到啲靚相🥰 結果我哋收到相都好滿意😊😊 

 Ps. 可以即日收原相,真心正,誠意向大家推薦🥰 
依家預約時出示我嘅優惠碼Erica2022 就會送三張精修相🙌🏻🙌🏻














 

沒有留言:

張貼留言