2019年11月10日 星期日

♥ 必搶!閃爍夢幻金節日限定膠原套裝,今個聖誕打造「彈潤閃亮肌」,Light Up Your Christmas ♥

聖誕節快到了~
  
一向高性價比、網上好評度爆登的 OLAY 兩大皇牌膠原組合 - 
「No.1 美白精華」同「皇牌面霜 Super Cream」,今個聖誕推出咗超吸引嘅閃爍夢幻金節日限定包裝~~
 
閃令令嘅包裝真係令人少女心爆發,絕對係必搶 items;
2 步可以令膠原透亮同 4 倍增 生,效果好過好多專櫃品牌,打造水嫩透亮嘅「彈潤閃亮肌」迎接年尾聖誕同各種 Party!
  
讓今個聖誕,大家都可以擁有滿滿的膠原蛋 白,打造「彈潤閃亮肌」!
就讓我介紹一下吧 ♥
  
  
  
♥ 節日限定版 74 折幫助膠原增生套裝 ♥(建議零售價$259.9)
 
• 限量版皇牌新生高效緊緻護膚霜 50g
• 新生高效緊緻活膚露 18ml
• 全新新生高效緊緻彈力面膜 1 片
• 高效透白光塑淡斑精華 6ml (總值$356)
     
  
  
節日限定版 73 折水感透白套裝 (建議零售價$279.9)
 
• 限量版皇牌高效透白光塑淡斑精華 30ml
• PROX 亮潔晳顏淡斑精華 7ml
• 高效透白光塑彈力面膜 1 片
• 高效透白光塑面膜精華液 18ml (總值$386)  
      
  
  
連續 3 年銷量 No.1 皇牌美白精華 
 
內含獨家日本珍珠光學科技同皇牌美白成分高純度 B3,
可以防止膠原蛋白老化變黃,減淡肌膚暗黃、暗啞問題,更可擊退黑色素,令肌膚從底層透亮有光澤!    
  
B3 一向係好全能嘅美白成分,不但能美白、減黃,仲可以抗氧化、補濕、減淡細紋,
係一支保濕度好高嘅美白精華,秋冬都好適合用~
  
OLAY 使用的 B3 更是市面上唯一取得日本藥妝 QD 級別認證,
純度高達 99%,比一般 B3 更溫和、高穩定性,美白功效亦較佳。
  
臨床實證,OLAY 皇牌美白精華美白效果更超越 14 款專櫃美白精華呢!
   
  
  
用了一星期後,
暗啞泛黃的肌膚變得透白有光澤,整體膚色提亮及變得均勻,亦更水潤!
     
  
  
♥ OLAY 皇牌面霜 Super Cream 
  
含有高濃度法國 珍貴成分 Penta-peptide(黃金五胜肽),
可以激發皮膚自我修護,刺激膠原蛋白自生,達到膠 原 4 倍增生效果!
  
質感滋潤柔滑,易推開同埋好快吸收,
使用後肌膚即時有水嫩滋潤感覺,第 2 日起身肌膚都係好水潤,係保濕度好高嘅保濕面霜!
   
  
  
用咗一星期,感覺到肌膚變得更有彈性同嫩滑,臉部輪廓更緊緻,細紋也減淡了!   
它可以令肌膚長效水潤,可以牢牢地鎖住肌膚水分,防止水分流失!
  
  
   
宜家去萬寧/屈臣氏仲有性價比極高嘅節日限定套裝,
不但有夢幻金限量版美白精華同 Super Cream,仲附送其他皇牌試用裝,低至 73 折,售完即止!
 
開架價錢就可以擁有專櫃產品質素, 即刻去各大萬寧/屈臣氏入手限量套裝,Light Up Your Christmas!  
 
了解更多產品:http://bit.ly/326e2nC 
 
 
是次產品由 OLAY 提供       
       
最後希望大家喜歡我的分享,多謝收看 ♥    
歡迎找我合作試用、出席活動    
Contact me: ca730ca@yahoo.com.hk    
My Fan Page: https://www.facebook.com/imericaaaaa.beauty

沒有留言:

張貼留言